luni, 7 octombrie 2013

Ce nu stiti despre mine



Imi place la nebunie sa conduc.

As putea sa ascult ore intregi aceeasi melodie.

Oricat de cald ar fi, mie mi-e putin frig.

Imi plac sosetele groase, pufoase si colorate.

Mi-e frica mereu. Nu de esec, saracie sau neajunsuri ci de oamenii pe care i-as putea pierde.

Am foarte putini prieteni. Sunt insa de-adevaratelea toti.

Nu prea imi plac animalele.

Ador copiii.

De o vreme nu mai port inele.

Am un milion de fobii.

Atipic, cred despre sefii mei ca sunt cei mai buni.

Nu pot trai intr-o dragoste incompleta.

Mi-am luat ramas bun de la toti oamenii pe care i-am pierdut.

Iert tot ce pare de neiertat. Chiar daca nu o arat.

Nu stiu iubi conditionat. Nu pot. Nu vreau.

Nu prea mai cred in oameni.

Imi place lucrurile simple, curate, transparente.

Da, stiu cu adevarat ce inseamna fericirea. Si nefericirea.

Imi place sa primesc flori.

Cred in ingeri. Tare de tot. Am unul doar al meu.

Imi place ploaia doar daca stau in casa, in bratele iubitului meu.

Nu am nicio pasiune exagerata.

Imi place sa gatesc.

Iubesc un om despre care vreau sa cred cu tarie ca e jumatatea mea.

Sunt dependenta de mama.

Mi-e frica de intuneric.

Nu suport oamenii mincinosi si prefacuti. E insa plin de ei.

Am nevoie sa ascult ambele variante ale unei intamplari inainte de a lua o decizie.

As face orice pentru iubitul meu chiar daca gresesc, de multe ori, aratandu-i asta.

Am o prietena virtuala cu care vorbesc mai mult decat cu oricine altcineva. Abia astept intalnirea live!

Mi-e tare dor de bunicii mei.

Nu cred ca exista nu pot, doar nu vreau.

Exista cativa oameni cu care, oricat de mult timp ar trece fara sa-i vad sau sa le vorbesc, oricate tari ne-ar desparti, simt ca timpul nu ar putea trece peste prietenia noastra (Dora, Cori, Alina, despre voi vorbesc).

Imi place sa scriu.

Iarna beau ceai non stop.

Ador calatoriile. Si plimbarile.

M-as muta pe Apraos Beach in Corfu.

N-as refuza niciodata un porumb copt cu sare si unt.

Anul asta am facut prima data dulceata. De merisoare.

Colectionez magneti de frigider. Si amintiri. Si vise.

Cred cu tarie in tot ce promit.

Stiu ca niciodata ceva nu e prea mult in numele iubirii. Evident, cand iubirea e reciproca.

Nu suport intrebarile de genul ”cum ar fi fost daca”.

Am o perna preferata. Merg cu ea in concediu.

O sa ma cheme intotdeauna Pop. Claudia Pop.

Ma obsedeaza vasele din chiuveta, le spal indiferent de circumstante.

Imi plac argumentele.

Judec oamenii dupa felul in care scriu, dupa greselile de ortografie, dupa greselile din vorbire, nu pot sa trec peste asta.

Sunt sceptica in privinta oamenilor si am, aproape intotdeauna, dreptate.

7 e cifra mea magica.

Septembrie e luna trista a sufletului meu.

Beau cafea din aceeasi cana in fiecare zi.

Am cel mai iubit frate din lume.

Visez sa am cel putin 2 copii si sa stau la casa. Si sa am gradina si livada in spatele ei. Sa cultiv lavanda.

Imi place sa scriu mesaje.

In septembrie, in 3 saptamani mi-au murit toate cele 4 orhidee pe care le am. Cred ca sunt in conexiune cu sufletul meu.

Nu am avut niciodata un animal de companie, cu exceptia unui papagal, in urma cu foarte multi ani.

Am o problema cu functionarii de la stat. Cu cei plictisiti de jobul lor.

Pe fetita mea o va chema Maya.

A iubi cred ca e cea mai importanta lectie ce trebuie invatata. Si poate si a ierta.

Nu imi plac oamenii care se plang de o problema pe care nu au incercat niciodata sa o schimbe/indrepte.

In toate luptele pe care le duc stiu sa castig cu modestie si sa pierd cu demnitate.

Bauturile pe care imi place sa le beau sunt Martini alb si Baileys.

Am cateva te iubesc-uri de care ma agat de cate ori mi-e greu.

Imi place mirosul cartilor vechi. Si sunetul pe care il face pagina intoarsa.

2012 a fost cel mai fericit an din viata mea. 2002 cel mai trist.

Am simtit de multe ori ca nu mai pot, am continuat insa de fiecare data, stiam ca a renunta la o lupta nu e o optiune.

Imi place tare de tot Lana del Rey. Si Tracy Chapman. Si va rog, pe cei ce inca nu stiti piesa, sa ascultati Loreena McKennitt Lullaby.

Si voi? Cat de multe stiti despre voi?
Si...ce stiti despre mine, altceva?

Lullaby














3 comentarii:

  1. "Eu sunt ce n-a fost inca nimeni din toate cate-au fost
    Si sunt,
    Sunt ritmul primelor senzatii
    Si gestul primului avant,
    Sunt simetria primitiva a doua buze-mpreunate,
    Sunt frenezia ancestrala ce-n lutul omenesc se zbate,
    Sunt visul unei nopti de vara, trait de sexe diferite,
    Sunt ura falselor feline, surprinse-n perne adormite,
    Sunt gama rozelor pacate transcrise-n magicul carnet,
    Sunt prada bestiei,
    Himera netalmacitului poet,
    Sunt spasmul,
    Lenea
    Si dezgustul efemeridelor ce mor
    Si-accentul circomflex al vietii —
    Al nimanui
    Si-al tuturor!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un scris aparte, inclinat spre stanga, cu rotunjimi. L-as recunoaste dintr-o mie.

    RăspundețiȘtergere